Öğretmenler Günümüz Kutlu Olsun...

23 Kasım 2014 Pazar

| | |

 

 
                    Atam,seni anlatmak...İlkelerini ...İnkılaplarını...Cumhuriyetini...
Seni beyninde ,yüreğinde hisseden nesiller yetiştirmek...
Emanetine sahip çıkacak nesiller...
İşte en başta bu sebepten aşığım mesleğime ki binlerce sebep var daha ..
Pırıl pırıl bakan gözler ve dünyadaki en masum sevgiyle
sizi deli gibi seven sıcacık yürekler de cabası ....
Öpüyorum ellerinden ATAM...
Başöğretmenim...
Öğretmenler günün kutlu olsun...
 
 
Dedemin anneme, annemin de bana emaneti bu bayrak...
En iyiye,en yükseklere ulaştırmaya çalışmam da bundan.
Hayatta sahip olduğuma şükrettiğim şeylerin başında mesleğim....
Öğretmen olmak ....
Öğretmek...
Ve hergün yeni birşey öğrenmek hayata dair.
Dedem...
Daha dün gibi ...
Gözlerinde yaşlarla...
Eğitim fakültesini bitirip elini öpmeye gittiğimde...
Nasıl da mutlu nasıl da gururluydu...
Sizler için
sizin sayenizde
 benim işimde yanlış yapma lüksüm hiç olmadı olmayacak....
Öpüyorum ellerinden dedem...
Öğretmenler günün kutlu olsun.....
 
 
Annem ...
İlk öğretmenim ve hep öğretenim...
Mesleğimde en büyük emek senin...
Öğretmenler günü kutluyor ellerinden öpüyorum...
 
Sevgili eşim...
Ne mutlu bize aynı meslekteyiz seninle...
Hayatın yükünü birlikte omuzlarken birbirimizin üzüntüsünü ,
yorgunluğunu , kırgınlığını en iyi şekilde anlayarak,
  mesleğimiz sayesinde daha sağlam adımlarla yürüyoruz bu yolda...
Senin de öğretmenler günün kutlu olsun...
 
Sevgili öğretmenlerim...
Eğitim öğretim hayatım boyunca,
ilkokul 1. sınıftan üniversiteden mezun oluncaya kadar
bana dokunuşları ile  şekil veren
 emeği ödenmez güzel insanlar...
Ellerinizden minnet ve şükranla öpüyorum...
Artık bir öğretmen olarak daha iyi anlıyorum sizleri...
Emeklerinizi  helal edin...
Öğretmenler günümüz kutlu olsun...
 
Sevgili öğretmen arkadaşlarım...
Sizlerle birlikte çalışmaktan,
mesleğimizin güzel yönlerini 
ve elbette  zorluklarını paylaşmaktan dolayı çok mutluyum.
Sizlerin de öğretmenler gününüz kutlu olsun... 
 
 
Öğretmene verilen değerin azalmadan artacağı nice nice güzel günler diliyorum...
 
 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder