Milyonlarca Gölgenin Altında

16 Mayıs 2014 Cuma

| | |
Sıkıntılı günlere ,can acısı ile kıvrandığımız zamanlara denk geldi Milyonlarca Gölgenin Altında...
Yüzlerce canımız gitti, gördüklerimize duyduklarımıza inanamadık. Bu vesile ile Soma'daki maden faciasında canlarını kaybeden vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet , ailelerine ve yakınlarına sabır diliyorum.
Her zaman yaptığım gibi kitaplara sığındım avunmak için bu süreçte. Bi de üstüne Eren oğlum hastalanınca, uykusuz gecelerimde de dert ortağım oldu Andrea Busfield.
 Hani Cedric vardır ya hepimizin çok sevdiği çizgi film kahramanı, minik sevimli aşık velet. Kitabımızın kahramanı ve anlatıcısı Fuat, okurken bende sık sık bu hissi uyandırdı. Minik bir çocuğun ağzından ,onun  gözünden Afganistan gerçeğini dinlemek çok keyif verdi bana. Büyümüş te küçülmüş edası ile yaşadıkları ve yaşadıklarını sanki karşınıza oturmuş ta size anlatıyormuş gibi  hissetmenizi sağlayacak akıcı dili ile Fuat şu aralar en iyi arkadaşım. Henüz bitmedi. Bu gece biter diye tahmin ediyorum ama şimdiden mutlaka okumalısınız diyeceğim, zaman zaman eğlendiren zaman zaman hüzünlendiren sıcacık bi Afganistan hikayesi...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Son günlerdeki acılı olaylar hepimizin acısı oldugu bu günlerde benimde ilacım kitaplar oldu ... Yorumlarınızla, yaşamdan kesitlerle bizlerle paylaştıgınız için binlerce teşekkürler.. Yüreginiz dert görmesin Kuzularınız hep gülsün sevgiyle kalın.

Kitapkurduikizannesi dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum. Sizlerle yürekleniyorum. Ortak paydamız kitaplar olduğu sürece paylaşımlarımız çok keyifli olacak diye düşünüyorum.

zihni örer dedi ki...

Bereketli olsun yazı tarlanızdaki mahsülleriniz. Organik iki yazı. "Kitaplara sığınmak". Ne kadar da şiirsel bir söz. Ardından "kitaptan ortak payda". Hani (siyaset çamuruna bulamaktan üzgünüm ama, benzetmek açısından) liberal ekonomide arz talep yasası var ya? Bilgiye ve kitaba bu kadar yabancı olan bir toplumda, kitaptan ortak payda kurmanın zenginliğine doyum olmaz. Bizde egemenliğin odak noktasında para gücü olunca, kitap-bilgi kavramını önemseyen bir insan çok özel biri olmalı. İstatistik verilere göre..... vaz geçtim, boşveriyorum istatistik verileri. Blog arenasına hoş geldiniz.

Kitapkurduikizannesi dedi ki...

Teşekkür ediyorum Zihni Bey, siz de henüz pek bebek olan bloguma onur vermişsiniz.

Yorum Gönder